Monday 17 November 2014

Alfatihah utk Arwah Ismail (abg ipar saya)

Assalamualaikum...

pagi-pagi tadi saya dikejutkan dengan berita kematian abang ipar saya, abang ipar saya ni suami kepada kakak saya yang mengasuh Haqeem masa kecik dulu, start dia sakit kena angin ahmar tu kakak saya berhenti jaga Haqeem. Innalillah... mohon sedekahkan al fatihah untuk arwah.

Teringat lagi masa dulu-dlu, pagi-pagi lepas subuh otw g kerja hantar Haqeem kat rumah diorang, abang ipar say balik masjid tunggu Haqeem sambil siram pokok... bila teringat sedih sangat. Masa dia sakit, banyak kali nama Haqeem disebut-sebut.

Start 3hari lepas, abang ipar semakin nazak, tak sedar, celik mata pun tak menyahut bila dipanggil.. pastu tidur balik.

Dah selamat dikebumikan pukul 11 pagi tadi, semoga arwah ditempatkan di kalangan orang beriman... amin

No comments:

Post a Comment