Tuesday 7 October 2014

Bengkung Mama Success

Assalamualaikum wbt


Lamanya tak menulis... rindu nak berkongsi cerita dengan anda semua, bukan tak nak menulis, bukan nak berhenti kongsi cerita-cerita kami dengan anda semua, tapi lately sangat busy dengan aktiviti di pejabat dan makmal. Tambah-tambah pulak dengan rancangan nak sambung belajar, jadi saya siapkan proposal, buat pembelian bahan kimia, dan macam-macam lagilah...

Tapi.... sempat lagi duk merancang bisnes baru.. ok meh nak cite pasal bisnes yang saya baru mula nak belajar-belajar meniaga. Dalam pada tu bisnes shaklee tetap jalan. Tambah lagi satu cabang je.Bisnes bengkung mama, korset ultraslim, miracle body lotion, semua ni saya join di bawah Ayus Trading.

Nanti saya akan ceritakan kelebihan bengkung mama ni, alhamdulillah setakat saya join ni ramai yang berminat dapatkan produk bengkung mama, sebabnya ia sesuai untuk bersalin czer ataupun normal. Rugi dulu tak jumpa bengkung ni, perut dah buncit dulu baru nak pakai. Sebaiknya lepas bersalin terus pakai bengkung untuk dapatkan perut yang flat tu. Tapi takda rezeki saya nak berbengkung selepas bersalin.

Tapi tapi tapi... sekarang saya dah mulakan balik pemakaian bengkung, biarpun dah setahun lebih, hari-hari amalkan pemakaian bengkung. Best, selesa dan mudah diuruskan, seharian pakai masa kerja ok je. Kalau rasa sesak nafas tu longgarkan sikit, nanti ada pulak yang pengsan. Hehe... better late then never, right?

Tambah pulak dengan pemakaian miracle body lotion lagi best sebab rasa panas je. Ok, review murni sendiri lepas pakai lotion ni, lotion tak memeritkan kulit macam lotion lain, pakai rasa panas dan buat kita berpeluh kat tempat-tempat berlemak yang kita sapu tu, tapi memang tak menyakitkan kulit, bukan murni nak burukkan produk lain, tapi memang betul, sebab murni sebelum ni pernah cuba macam produk lain, tapi tak tahan, panasnya Ya Rabbi... kulit macam kena cili, last-last tak tahan, pergi basuh balik. Apa nak buat, bazir jela.

Nanti dalam entry yang lain murni akan ceritakan detail setiap produk, sekarang ni, nak masuk makmal dulu, maintain sel & buat apa yang patut, 4 hari cuti raya, kesian sel HeLa dengan Hepg2 tu, kena tukar makanan dia... tak paham? takpalah... hehehe


Oh ye... salam aidiladha... semoga semuanya dalam lindungan dan redha Allah sentiasa. Amin...

Berminat nak tanya pasal bengkung mama dan produk lain? boleh whatsapp murni 0199738135.

Jemput like page fb bengkung mama murni : bengkung mama success

Assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment