Tuesday 11 November 2014

Bengkung Mama Ayus

Assalamualaikum w.b.t

Lamanya tak menulis, berkongsi kisah-kisah kami anak beranak... Busy dengan lab work.. plus sekarang saya diarahkan berkongsi bilik dengan seorang pegawai lain... jadi tak best lah bila nak menulis... ayat-ayat power tak keluar daripada otak... akekeke...

ok...cerita kami macam biasa je... cuma saya mengorak satu langkah lagi dalam bisnes online iaitu jual set bersalin dari Ayus Trading iaitu bengkung mama, mandian terapi herba dan juga miracle body lotion. Sebab apa saya jual ni? Of course untuk tambah pendapatan, satu lagi 1st time saya guna bengkung tu saya rasa selesa apatah lagi ianya sesuai untuk orang yang bersalin secara czer macam saya ni... bengkung tu 2 in 1, ada bengkung perut dan punggung, jadi masa berpantang( tak pantang pn boleh pakai) kalau nak ke toilet tak perlu tanggalkan bengkung perut tu, cuma tanggalkan bengkung punggung sahaja... mudah kan?

Satu lagi kelebihan bengkung mama ni, ianya dicipta dengan tujuan untuk memudahkan pengguna memakainya... jom tengok gambar kat bawah untuk cara cara pakai


hanya guna pelekat valcro yang dijahit bersama bengkung, dan gunakan pelekat valcro di tepi untuk kemaskan bengkung mengikut keselesaan anda.. mudahkan?

Untuk punggung pula, cara pakai yang sama...


Material bengkung mama diperbuat dr 65% polyester 35% rubber..dijamin tak panas, tak gatal... boleh dipakai sepanjang berpantang, untuk anda yang bersalin secara czer, sila dapatkan nasihat Dr dulu ye sebelum berbengkung.

Bidan juga menyarankan anda yang sedang berpantang hanya buka bengkung sewaktu mandi saja, lepas tu pakai balik... nak kempiskan perut dan kecutkan kembali rahim yang kembang 9bulan tu... itulah pengorbanan seorang ibu... kami memudahkan anda.. in shaa Allah...

ok lah... dah agak panjang ni... nanti next entry saya ceritakan pula pasal miracle body lotion dengan mandian terapi herba.

berminat untuk dapatkannya? hubungi saya di 0199738135 ( sms/whatsapp/telegram)

jemput like fb page saya bengkung mama success
dan add fb saya murni success

assalamualaikum w.b.t

jangan biarkan perut buncit menghantui anda selepas bersalin... hehehe


harga 1 set RM135
boleh juga dibeli secara berasingan
bengkung perut RM75
bengkung punggung RM64




tapi kalau ambik 2 set ke atas.. free postage ye....


No comments:

Post a Comment